fairy_tail 发表于 2019-11-19 09:05:55

好诗献给你:我的爱人像朵红红的玫瑰 A Red, Red Rose

A Red, Red Rose - Robert Burns
我的爱人像朵红红的玫瑰 - Robert Burns
O my Luve's like a red, red rose That's newly sprungin June;
呵,我的爱人像朵红红的玫瑰,六月里迎风初开;
O my Luve's like the melodie That's sweetly play'd intune.
呵,我的爱人像支甜甜的曲子,奏得合拍又和谐。
As fair art thou, my bonnie lass, So deep in luve am I:
我的好姑娘,多么美丽的人儿!请看我,多么深挚的爱情:
And I will luve thee still, my dear, Till a' the seas gang dry:
亲爱的,我永远爱你,纵使大海干涸水流尽:
Till a' the seas gang dry, my dear, And the rocks melt wi' the sun:
纵使大海干涸水流尽,太阳将岩石烧作灰尘:
I will luve thee still, my dear, While the sands o' life shall run.
亲爱的,我永远爱你,只要我一息犹存。
And fare thee well, my only Luve And fare thee well, a while!
珍重吧,我唯一的爱人,珍重吧,让我们暂时别离!
And I will come again, my Luve, Tho' it were ten thousand mile.
但我定要回来,哪怕千里万里。
页: [1]
查看完整版本: 好诗献给你:我的爱人像朵红红的玫瑰 A Red, Red Rose